Zmiany w dziale reklamy G+J Polska
Nowy e-commerce Managera w Dziale Multimedia G+J Polska
- Mając na uwadze stały wzrost liczby partnerów reklamowych i konieczność utrzymania najwyższej jakości ich obsługi Marta Kocur, posiadająca duże doświadczenie handlowe, jest idealnym partnerem do bieżących kontaktów z naszymi Klientami - powiedziała Anna Gnoińska, dyrektor e-commerce, która objęła równolegle w styczniu obowiązki dyrektora wydawniczego magazynu GLAMOUR.
Stanowisko Advertising Brand Managera pisma RODZICE objęła Małgorzata Poniewska, która wcześniej pracowała na takim samym stanowisku w dziale reklamy tygodnika NAJ.
- Jestem pewna, że duże doświadczenie Małgorzaty Poniewskiej przyczyni się do solidnego wzmocnienia działu reklamy miesięcznika RODZICE - powiedziała Elżbieta Hołubka, dyrektor działu reklamy G+J Polska.
G+J
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale reklamy G+J Polska