Zmiany w Dziale Marketingu G+J Polska:
1.01.2006 roku do zepołu marketingu tygodnika "Naj" dołączyła Małgorzata Nocuń (dotychczas Brand Manager tytułów: "Feniks" i "Moje Mieszkanie").
Objęła stanowisko Marketing Brand Managera tego tytułu i jednocześnie zachowując stanowisko Marketing Brand Managera miesięcznika "Feniks".
Z kolei marketingiem miesięcznika "Moje Mieszkanie" pokieruje Karolina Kucharska - Sieniła (równolegle Szef Produktu ds marketingu miesięcznika "Claudia").
Poza M. Nocuń nad promocją "Naj" nadal pracują: Aneta Łukasiewicz (Marketing Brand Manager) oraz Elwira Antolak, która awansowała (również z dniem 1.01.2006) ze stanowiska Junior Marketing Brand Managera na Marketing Brand Managera "Naj". Dyrektorem Wydawniczym "Naj" jest Edyta Ciszewska.
Po krótkiej przerwie, spowodowanej urlopem macierzyńskim, do G+J powróciła z dniem 2.01.2006 Małgorzata Jarosz (dotychczas Brand Manager "Naj") i objęła funkcję Marketing Brand Managera miesięcznika "Claudia".
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Dziale Marketingu G+J Polska: