ZKDP: spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Maj 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł straciłnajwięcej?
Miesięcznik ''"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2008roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 139 956 egz. (spadek o 24proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się '"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer)z wynikiem 135 152 egz. (wzrost o 10,6 proc.) a na trzecim''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 111 706egz.(spadek o 31 proc.).
maj | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 139956 | 185729 |
Fun Club | 135152 | 122487 |
Dziewczyna | 111706 | 162853 |
Popcorn | 102885 | 115200 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 75287 | 64915 |
2008 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 139956 | 135578 |
Fun Club | 135152 | 138105 |
Dziewczyna | 111706 | 85225 |
Popcorn | 102885 | 87431 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 75287 | 74166 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: ZKDP: spadki na rynku miesięczników młodzieżowych