Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie
Wystartowała kampania reklamowa upamiętniająca jubileusz 20-lecia konkursu Effie Poland. SAR przygotował akcje we współpracy z Saatchi & Saatchi, Prodigious oraz Starcom (agencje Grupy Publicis).
Kampania wykorzystuje typografię generatywną do stworzenia pierwszych na świecie logotypów wygenerowanych ze wspomnień, spostrzeżeń i przeżyć osób związanych z Effie Poland.
Na kampanię składa się seria filmów z osobami, które na przestrzeni ostatnich 20 lat wniosły znaczący wkład w rozwój Effie Poland. Są wśród nich między innymi: Małgorzata Lubelska (szefowa marketingu Grupy Żywiec), Dariusz Andrian (CEO VMLY&R, prezes SAR), Paweł Patkowski (odpowiedzialny za marketing Orange), Kot Przybora, Szymon Gutkowski (dyrektor generalny DDB Warszawa), Anna Pańczyk(CEO Grey London), Agnieszka Kosik (szefowa Facebooka w Polsce), Iwona Doktorowicz-Dudek (wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej), Małgorzata Węgierek (CEO Havas Media Group Poland), Jacek Balicki (wiceprezes ds. marketingu w nc+) czy Piotr Piętka (co-CEO Grupy Publicis).
Wywiady będzie można oglądać na kanale YouTube Effie Awards.
Dla każdej z tych osób został stworzony indywidualny, jubileuszowy logotyp 20-lecia, a ta praca została udokumentowana na 20 produkcjach video stanowiących oś kampanii.
Dodatkowo, na stronie 20 lat Effie można wygenerować swój własny logotyp związany z Effie Poland.
Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, za produkcję odpowiada Prodigious. Wsparcie na etapie tworzenia planu komunikacji i partnerstwa mediowego do kampanii zapewnił Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wyjątkowe logotypy ze wspomnień na 20-lecie konkursu Effie