Wojewódzki i Figurski w reklamie
Kuba Wojewódzki i Michał Figurski w radiowej kampanii reklamowej
Kampania ma odnowić wizerunek stacji. Jest jednym z elementów szerszego programu zmian w Radiu 94. Radio ma wprawdzie utrzymać swój bezkompromisowy charakter i pozostać "męską stacją", jednak rezygnuje z szowinistycznego wizerunku. Nadal nadaje rockową muzykę i podejmuje kontrowersyjne tematy.
W kampanii, pokazane zostaną dwie osobowości stacji: Michał Figurski, dyrektor programowy, oraz Kuba Wojewódzki, prowadzący z Figurskim porannny program "Antylista".
Kampania ma za zadanie zwiększenie słuchalności, która w okresie grudzień 2003 - luty 2004 r. w Warszawie w grupie 25-49 lat wynosiła 2,45 proc. (udział w rynku) przy zasięgu dziennym wynoszącym 3,14 proc. (Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Co.).
Ad.point
Dołącz do dyskusji: Wojewódzki i Figurski w reklamie