Wiosna przed telewizorem
Zimny maj, tłumy przed telewizorem
Z badania telemetrycznego TNS OBOP wynika że, w dniach 1-24 maja średni dzienny czas oglądania telewizji (ATV) - wyniósł aż 3 godziny i 10 minut i był o prawie 20 minut dłuższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (wskaźnik ATV w 2003r. wynosił: 2:51, w 2002r. 2:42 i 2:52 w 2001r.).
Są jednak i tacy, dla których fatalna majowa pogoda może być powodem do zadowolenia... W związku z dużym zainteresowaniem programami telewizyjnymi koszt dotarcia do tysiąca odbiorców kampanii telewizyjnych (CPT) osiągnął w badanym okresie (1-24 maja) najniższy wskaźnik od pięciu lat: 11,6 PLN! (dla czterech głównych stacji: TVP1, TVP2, Polsat i TVN). Dla porównania CPT w 2003 r. wyniósł 15,6 PLN, w 2002 r. - 18,1 PLN, a w 2001 r. - 18,6 PLN.
Próba: 3284 osób powyżej 4 roku życia
Inne
Dołącz do dyskusji: Wiosna przed telewizorem