Winiary promują "Kochanie przez gotowanie" (wideo)
Winiary prowadzą kampanię reklamową pod hasłem "Kochanie przezgotowanie". Akcja obejmująca zarówno ATL, jak i BTL podkreślarodzinny charakter czynności kulinarnych.
W prowadzonej początku roku kampanii promocyjnej Winiaryakcentują, że gotujemy nie dla siebie, ale z miłości do rodziny.Familijny charakter przekazu podkreśla stosowane w akcji logo wformie serca. Kampania pod hasłem "Kochanie przez gotowanie"odwołuje się bowiem przede wszystkim do emocji odbiorców, alepromuje jednocześnie nagrody, które można wygrać w konkursiezwiązanym z tą marką.
Akcja obejmuje zarówno reklamy w telewizji (TVP, Polsat, TV4,Polsat 2, Animal Planet, TVN, TVN Style, TVN 7 i stacje z pakietuAt Media), radiu (sieć Eska, RMF FM i Radio Zet), prasie kobiecej('Naj', 'Tina', 'Pani domu', 'Przyjaciółka', 'Chwila dla Ciebie','Świat kobiety', 'Claudia', 'Poradnik Domowy', 'Moje Gotowanie','Kobieta i Życie' i 'Dobre Rady') i handlowej ('PoradnikHandlowca', 'Detal dzisiaj', 'Handel', 'Wiadomości Handlowe''Magazyn Życie Handlowe') oraz internecie (m.in. kuchnia.onet.pl,kuchnia.wp.pl, kuchnia.o2.pl), jak i działania BTL.
Kreacją i realizacją kampanii zaplanowanej do 29 marca zajmujesię agencja FireFly Creation, która współpracowała przy tym zagencją Brian, natomiast media zakupił dom mediowyMediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Winiary promują "Kochanie przez gotowanie" (wideo)