Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota Moico
Wrocławski dostawca internetu Moico ma własnego chatbota. Narzędzie przygotowały lokalne agencje z Wrocławia - Wills Integrated i Koda Bots.
Chatbot Moico pełni funkcję wirtualnego doradcy, który usprawni obsługę, pomoże w doborze odpowiedniej oferty, sprawdzi dostępność usługi w podanej lokalizacji, poda informacje o promocjach oraz umożliwi szybkie zgłaszanie awarii. Baza pytań obejmuje zagadnienia takie jak praca BOK, płatności, dostępność usług, umowy i cesje, awarie, wizyty techników, router, usługi dodatkowe itd.
Narzędzie pozwala zapisać się na powiadomienia o promocjach, konkursach, kwestiach technicznych. Posiada również moduł moderatora, który wywołuje konsultanta w momencie, kiedy klient chce dopytać o szczegóły.
W chatbocie zastosowano mechanizm Account Linking, dzięki któremu połączono panel klienta z kontem na Messengerze. Dane wymieniane są pomiędzy platformą Messenger, a platformą KODA Bots, a następnie przesyłane do systemu obsługi klienta MOICO. - Dzięki temu, po zalogowaniu, klient otrzymuje w Messengerze możliwość sprawdzania salda konta, aktualnie posiadanych pakietów oraz możliwość pobrania pliku z ostatnią fakturą. Poza tym może w łatwy sposób zgłaszać ewentualne awarie, bez podawania konkretnych miejsc, bo ta jest rozpoznawana na podstawie lokalizacji łącza posiadanego przez użytkownika - wyjaśnia Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.
Gra miejska promuje chatbota Moico
Nietypowym sposobem na promocję bota ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy - wspólnie z wirtualnym asystentem - odbędą spacer po Wrocławiu. Gra „Miejska dżungla” ruszyła 22 lipca. Na zwycięzców czekają m.in. iPhone X, kamerka Gopro i smartwatch Garmin.
Dołącz do dyskusji: Wills Integrated i Koda Bots wdrażają chatbota Moico