Vision Express reklamuje „wielką wyprzedaż do -72 proc. na oprawki” (wideo)
W salonach optycznych Vision Express startuje promocja „wielka wyprzedaż do -72 proc. na oprawki”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Walk i MullenLowe Mediahub.

Promocja obejmuje wybrane oprawy okularowe. Obowiązuje przy kupnie kompletnej pary okularów: oprawek i dwóch soczewek korekcyjnych.
Akcja ruszyła 27 grudnia i potrwa do odwołania lub wyczerpania zapasów promocyjnych oprawek.
Promocję wspiera kampania reklamowa podkreślająca, że w ramach tej oferty dostępne są obniżki wynoszące do 72 proc. W reklamach występuje para pracowników Vision Express znanych z wcześniejszych spotów tej firmy.
Za kreację reklam Vision Express odpowiada agencja Walk, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe Mediahub.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Vision Express reklamuje „wielką wyprzedaż do -72 proc. na oprawki” (wideo)