SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media obronił budżet mediowy Telewizji Polskiej

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów, pokonując trzech konkurentów: Carat (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub i Arena Media Communications (Havas Media Group). Tym samym utrzymał obsługę mediową TVP.

W trwającym od drugiej połowy lutego przetargu mediowym TVP oferty złożyły: Value Media, Carat Polska, MullenLowe MediaHub i Arena Media. Ofertę tej ostatniej agencji w finale postępowania odrzucono, a TVP zdecydowała się na współpracę z Value Media, przyznając tej firmie najwyższą liczbę punktów.

Carat złożył ofertę z ceną wynoszącą ok. 15,58 mln zł, MullenLowe - 15,66 mln zł, Arena Media - 15,89 mln zł, a Value Media -15,90 mln zł.

Roczny budżet, jaki TVP planuje przeznaczyć na działania marketingowe, wynosi dokładnie 15 897 750 zł brutto.

Value Media będzie pracować dla TVP przez rok. Będzie odpowiadać m.in. za tworzenie strategii mediowych kampanii reklamowych, planowanie i zakup mediów w celu ich realizacji. Zaplanowane przez TVP kampanie mają obejmować wszystkie kanały komunikacji: prasę, telewizję, radio, internet oraz outdoor. Nadawca dopuszcza działania reklamowe także w mediach zagranicznych - budżet na to nie może jednak w ciągu roku przekroczyć kwoty 200 tys. zł brutto, już po rabatach. TVP przewiduje też działania niestandardowe - chce na nie przeznaczyć 3,24 mln zł brutto (po rabatach). Według informacji zawartych w briefie przetargowym roczne wynagrodzenie agencji mediowej będzie wynosić 484 tys. zł netto.

Value Media obsługiwał mediowo TVP od lutego ub.r. Umowa wówczas została zawarta na rok. Na początku lutego br. TVP przedłużyła umowę z tą agencją o cztery miesiące, do końca maja.

Dołącz do dyskusji: Value Media obronił budżet mediowy Telewizji Polskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl