TVP1 i Polsat liderami. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu umocnił się Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 26 października do 1 listopada 2015 roku zwiększył się o 0,35 pkt. proc. do 13,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,37 pkt. proc. i wyniósł 12,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,67 proc., po spadku o 0,20 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,79 proc.; do góry o 0,64 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,95 proc.; jednak w dół o 0,13 pkt. proc.), TVN24 (3,70 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVN7 (3,29 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Polsat News (1,21 proc.; - 0,08 pkt. proc.) i TVP Sport (0,75 proc.; + 0,47 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 19.10 - 25.10.2015 r. | 26.10 - 01.11.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 850 524 | 12,69% | 853 855 | 13,04% |
2 | Polsat | 794 764 | 11,86% | 801 166 | 12,23% |
3 | TVN | 728 632 | 10,87% | 698 887 | 10,67% |
4 | TVP2 | 546 104 | 8,15% | 575 613 | 8,79% |
5 | TVP INFO | 273 671 | 4,08% | 258 741 | 3,95% |
6 | TVN24 | 242 744 | 3,62% | 242 213 | 3,70% |
7 | TV4 | 245 022 | 3,66% | 224 707 | 3,43% |
8 | TVN7 | 212 031 | 3,16% | 215 338 | 3,29% |
9 | TV PULS | 206 536 | 3,08% | 184 569 | 2,82% |
10 | Puls 2 | 100 726 | 1,50% | 101 702 | 1,55% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 98 492 | 1,47% | 97 683 | 1,49% |
12 | TVP Seriale | 98 548 | 1,47% | 96 177 | 1,47% |
13 | Polsat2 | 91 375 | 1,36% | 93 764 | 1,43% |
14 | TV6 | 86 054 | 1,28% | 87 998 | 1,34% |
15 | Polsat News | 86 740 | 1,29% | 79 442 | 1,21% |
16 | TVP Rozrywka | 69 020 | 1,03% | 68 616 | 1,05% |
17 | TVP Regionalna | 74 059 | 1,11% | 64 524 | 0,99% |
18 | Stopklatka | 50 941 | 0,76% | 56 485 | 0,86% |
19 | Polo TV | 51 135 | 0,76% | 52 300 | 0,80% |
20 | TVP Sport | 18 884 | 0,28% | 48 827 | 0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,53 pkt. proc. do 13,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 12,44 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,57 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,76 pkt. proc. do 7,77 proc.).
Wszyscy 16-49 | 19.10 - 25.10.2015 r. | 26.10 - 01.11.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 349 885 | 13,11% | 355 416 | 13,64% |
2 | TVN | 341 642 | 12,80% | 324 147 | 12,44% |
3 | TVP1 | 228 560 | 8,56% | 223 178 | 8,57% |
4 | TVP2 | 187 022 | 7,01% | 202 498 | 7,77% |
5 | TV4 | 105 253 | 3,94% | 105 476 | 4,05% |
6 | TVN7 | 97 708 | 3,66% | 92 212 | 3,54% |
7 | TV PULS | 102 216 | 3,83% | 85 435 | 3,28% |
8 | TVN24 | 84 972 | 3,18% | 77 272 | 2,97% |
9 | Puls 2 | 46 872 | 1,76% | 51 019 | 1,96% |
10 | TVP INFO | 50 766 | 1,90% | 48 696 | 1,87% |
11 | TV6 | 44 340 | 1,66% | 46 205 | 1,77% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 48 194 | 1,81% | 46 044 | 1,77% |
13 | TVP Seriale | 46 584 | 1,75% | 45 429 | 1,74% |
14 | Polsat2 | 34 492 | 1,29% | 35 857 | 1,38% |
15 | Polo TV | 31 285 | 1,17% | 34 653 | 1,33% |
16 | TVP Rozrywka | 27 256 | 1,02% | 27 671 | 1,06% |
17 | Polsat News | 28 180 | 1,06% | 26 204 | 1,01% |
18 | Stopklatka | 24 169 | 0,91% | 24 342 | 0,93% |
19 | Eska TV | 19 802 | 0,74% | 24 302 | 0,93% |
20 | ATM Rozrywka | 21 788 | 0,82% | 22 495 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. Seriale TVP hitami tygodnia