TVP: ruszamy z kampanią reklamową igrzysk w Pekinie
TVP przygotowała intensywną kampanię reklamową, która informuje oofercie telewizji publicznej z okazji ruszających 8 sierpniaigrzysk olimpijskich w Pekinie.
Intensywne działania promocyjne na miesiąc przez startem igrzyskbędą trwały we wszystkich stacjach TVP.
W outdoorze w największych miastach Polski przewidziano nośniki6x3m. Dodatkowo w wybranych miastach pojawią się siatkiwielkoformatowe.
Kampanię zaplanowano też w pozostałych mediach: radio (RMF FM,Radio Zet, Polskie Radio 1, Polskie Radio 3); internet (portalInteria); prasa (Przegląd Sportowy).
Kreacja i zakup mediów: biuro marketingu i promocji TVP.
Scenariusz i reżyseria spotu autopromocyjnego: redakcja TVPSport.
Dołącz do dyskusji: TVP: ruszamy z kampanią reklamową igrzysk w Pekinie