SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trzecia edycja Idola najsłabsza

Zakończona w niedzielę trzecia edycja Idola miała najsłabsze wyniki oglądalności w historii

W niedzielę odbył się wielki finał trzeciej edycji reality show "Idol". Program, który wygrała Monika Brodka, miał znaczniej mniej widzów niż w przypadku poprzednich edycji.

Jak wynika z danych AGB Polska trzecią edycję Idola oglądało średnio 2 638 334 widzów (udział w rynku 17,83%). Dla porównania drugą edycję programu oglądało 3 052 832 widzów (udział w rynku 20,04%) a pierwszą 2 972 392 (udział w rynku 21,42%).

Mimo słabszych wyników oglądalności poprawiła się "struktura widzów" Idola. Wzrosła liczna mieszkańców dużych miast, z wyższym wykształceniem.

    I edycja III edycja
Cecha   ADH % ADH %
Płeć Mężczyźni 41,60% 42,10%
  Kobiety 58,40% 57,90%
Wiek  4- 9  3,70% 3,10%
   10- 15 9,70% 7,60%
  16 - 19 8,90% 8,00%
  20 - 24 9,50% 10,00%
  25 - 29 8,10% 11,80%
  30 - 34 9,00% 10,50%
  35 - 39 7,10% 8,70%
  40 - 44 10,30% 8,60%
  45 - 49 10,70% 10,30%
  50 - 54 7,50% 8,40%
  55 - 59 3,90% 4,30%
  60+ 11,50% 8,80%
Wlk.miasta Wieś 44,60% 38,80%
  < 50 tys. 23,30% 23,90%
  50-100 tys. 6,50% 8,80%
  100-200 tys. 9,30% 7,40%
  > 200 tys. 16,20% 21,00%
Zawód Top management 5,70% 8,70%
  Pracownicy szczebla średniego 14,20% 18,70%
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,70% 15,80%
  Emeryci 19,60% 15,50%
  Inne 41,90% 41,10%
Wykształcenie Podstawowe 50,90% 45,40%
  Średnie 27,90% 32,70%
  Wyższe 7,70% 11,20%
  Inne 13,40% 10,70%

Dołącz do dyskusji: Trzecia edycja Idola najsłabsza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl