Trzech Polaków w tegorocznym jury Cannes Lions
Anna Lubowska, Przemysław Wojak i Mikołaj Dąbski zasiądą w jury Cannes Lions.
Anna Lubowska, Managing Director CEO mediaedge:cia CEE została zaproszona do udziału w pracach jury konkursu Media. Przemysław Wojak, Dyrektor Kreatywny Tequila\Polska - do jury Direct, a Mikołaj Dąbski, pełniący funkcję Dyrektora Kreatywnego Hypermedia do prac w jury Cyber.
W tym roku jury kategorii Media Lions przewodniczy Dominic Proctor, Chief Executive Officer Worldwide MindShare London. Prace w tej kategorii można zgłaszać w podkategoriach produkty i usługi, kreatywne użycie mediów, oraz media mix (kreatywne użycie przynajmniej 3 mediów).
Przewodniczącym w kategorii Direct został Marcio Salem, President, Creative Director Salem, Sao Paulo, W tej kategorii jury oceniać będzie prace w podkategoriach produkty i usługi, kreatywne użycie kanałów komunikacji, najlepsza kampania zintegrowana oraz najlepsza kreatywna strategia.
Przewodniczącym tegorocznego jury Cyber jest Colleen DeCourcy, Chief Digital Officer, TBWA Worldwide New York. Tam podkategoriami są strony www i mikrowitryny, reklama on line, reklama wirusowa, oraz inne.
Dołącz do dyskusji: Trzech Polaków w tegorocznym jury Cannes Lions