Tomasz Lis zarobił dla TVP 85 mln zł z reklam
Wpływy reklamowe z pokazanych dotąd odcinków programu TVP2 “Tomasz Lis na żywo” wyniosły już 85 mln zł. Obecnie talk-show notuje podobne wyniki jak rok temu, a nadane w lutym odcinki z Krzysztofem Rutkowskim i Katarzyną Cichopek biły niemal rekordy.
Jak pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement, średnia oglądalność “Tomasz Lis na żywo” w okresie od początku stycznia br. do ostatniego poniedziałku wyniosła 3,11 mln widzów, co dało stacji 24,49 proc. udziału w grupie 4+ i 16,77 proc. w 16-49.
W analogicznym okresie ub.r. talk-show śledziło tylko nieco więcej widzów, bo 3,16 mln, a jego udział wynosił raptem minimalnie więcej - odpowiednio 24,79 proc. i 16,81 proc. Natomiast np. dwa lata temu program gromadził niespełna 3 mln oglądających.
>>> Milion złotych na program Tomasza Lisa w TVP? Lis: to kłamliwe szczucie
Dane za okres 1.01 – 7.03. | |||
Rok | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
2008* | 3 778 168 | 25,93% | 16,24% |
2009 | 3 400 218 | 25,06% | 15,51% |
2010 | 2 982 671 | 22,62% | 14,28% |
2011 | 3 155 325 | 24,79% | 16,81% |
2012 | 3 108 384 | 24,49% | 16,77% |
* - w 2008 roku w analizowanym okresie pokazano tylko dwa wydania programu - 25 lutego i 2 marca.
Najwięcej widzów spośród już ponad 100 pokazanych wydań talk-show Lisa zgromadziło premierowe wydanie z 25 lutego 2008 roku, które zobaczyło aż 4,58 mln osób.
Na drugim i trzecim miejscu znalazły się wydania z 6 i 13 lutego br. Pierwsze z nich miało 4,53 mln oglądających (wystąpił w nim m.in. Krzysztof Rutkowski), a drugie obejrzało 4,32 mln widzów (pojawiły się w nim m.in. Kasia Cichopek i Joanna Koroniewska - rozmowa też dotyczyła sprawy Madzi z Sosnowca). Żaden z pozostałych odcinków nie przekroczył granicy 4-milionowej widowni.
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||||
Lp. | Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
1 | 25-02-2008 | 21:12 | 4 583 154 | 31,13% | 20,76% |
2 | 06-02-2012 | 21:47 | 4 530 236 | 33,84% | 25,45% |
3 | 13-02-2012 | 21:49 | 4 315 725 | 34,03% | 25,30% |
4 | 17-03-2008 | 21:13 | 4 080 268 | 27,52% | 17,71% |
5 | 05-01-2009 | 21:40 | 3 895 426 | 26,94% | 18,29% |
6 | 19-01-2009 | 21:40 | 3 777 214 | 27,25% | 16,07% |
7 | 08-09-2008 | 21:40 | 3 760 844 | 31,80% | 20,38% |
8 | 09-02-2009 | 21:40 | 3 724 517 | 27,96% | 17,53% |
9 | 17-01-2011 | 21:51 | 3 718 679 | 28,16% | 17,85% |
10 | 07-04-2008 | 21:11 | 3 696 890 | 24,39% | 16,56% |
Cennikowe wpływy reklamowe z dotąd wyemitowanych, z ponad 160 odcinków talk-show wyniosły 84,9 mln zł (dane netto, bez rabatów).
Program “Tomasz Lis na żywo” nadawany jest na antenie TVP2 poniedziałki o 21.45. W magazynie poruszane są najważniejsze tematy polityczne i społeczne.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis zarobił dla TVP 85 mln zł z reklam
to cienko jeśli tylko 3 osoby oglądały...