Telewizja promocja w Onet.pl
Onet.pl rozpoczął promocję specjalnej oferty VideoAd GRP.
- Wszystko wskazuje na to, że nadchodzi niełatwy miesiąc dla reklamodawców. Telewizje nie będą w stanie zrealizować zamówień na zakup czasu reklamowego w związku ze zwiększonym zainteresowaniem reklamą z okazji Mundialu. Stąd oferta Onet.pl – mogliśmy ją zaproponować, dzięki ogromnej liczbie odwiedzających portal co miesiąc Internautów, która wkrótce osiągnie 10 milionów osób. Dostępne są warianty oferty realizujące od 20 do 50 GRP w grupie wszyscy w wieku 16-49 lat - powiedział Marcin Szporka, dyrektor projektów marketingowych Grupy Onet.pl.
Reklama VideoAd w porównaniu z klasyczną reklamą TV posiada, wg Onet, wiele zalet: m.in. pewność kontaktu z reklamą, emisja pojedynczej reklamy do użytkownika a nie w bloku reklamowym, możliwość interakcji i zapoznania się z ofertą reklamodawcy oraz koszt porównywalny z kosztami reklam w TV.
Dołącz do dyskusji: Telewizja promocja w Onet.pl