SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja Polsat liderem rynku reklamowego

Po 11 miesiącach 2005 r. najwięcej z reklam zarobił Polsat. Najsilniej reklamowanym brandem była marka PTK Centertel.

Wynika z cennikowych danych (bez rabatów i barterów) AGB Nielsen Media Research.

W omawianym okresie Telewizja Polsat zarobił 1545687772 zł (wzrost o 20 proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku) wyprzedzając TVP1, która spadła na trzecie miejsce.

 

Dane za okres od stycznia do listopada
20052004
ChannelInvestmentChannelInvestment
Polsat1545687772TVP11689852700
TVN1265522340Polsat1344055089
TVP11050147680TVN1285906713
TVP2756575875TVP2933006455
TV4173406165TV4211161713
TVN7118041005TVN7133130570
Tele5109576052TVP_Regional103326520
MTV84281370Tele583560762
Discovery66547260Discovery62256670
TVP364068050Jetix22643583
VIVA61710913CN/TCM21759115
Jetix60310796ZigZap17775610
Hallmark43749338Animal_Planet8390470
CN/TCM36772724Canal_Plus4529090
TN/TVPULS35099740TN/TVPULS2976940

Wśród marek najczęściej reklamowanych w okresie styczeń-listopad b.r., na pierwszym miejscu jest ERA. Jednak gdy uwzględnimy w zestawieniu łącznie markę Idea i Orange, to produkt PTK Centertel zdecydowanie przewodzi w rankingu.

 

Dane za okres od stycznia do listopada
20052004
BrandInvestmentBrandInvestment
ERA GSM98 788 753IDEA142334641
TP SA98 428 898PLUS GSM120759313
PLUS GSM94 198 546TP SA119316700
IDEA87 004 105ERA GSM80622055
NIVEA84 305 285NIVEA75801258
KNORR 67 377 473DANONE68190479
NESTLE62 719 125NESTLE53322180
DANONE61 019 265TELE 250529889
ORANGE59 586 090TYMBARK49594570
WINIARY45 212 900WINIARY 49294240
TELE 239 585 761TV MARKET46889160
GILLETTE39 551 700GARNIER44402280
LOTTO38 507 030WEDEL OD 9943182123
LOREAL38 090 890LOREAL40463105
GARNIER36 012 437TYSKIE39879823

(oba zestawienia obejmują top 15 firm)

Dołącz do dyskusji: Telewizja Polsat liderem rynku reklamowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl