Teleturniej Kammela miał wiosną mniej widzów niż jesienią
Nadawany w TVP 2 teleturniej "Dzieciaki górą", który prowadził Tomasz Kammel, cieszył się wiosną br. mniejszą widownią niż jesienią ub.r. i przegrywał z propozycjami konkurencyjnych stacji - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Premierowe wydania "Dzieciaków górą" emitowane w okresie od 6 marca do 19 czerwca br. w piątki o 19.10 oglądało średnio 1,77 mln widzów, dając Dwójce 14,40 proc. udziału w grupie 4+ i 14,19 proc. w komercyjnej 16-49. Jesienią teleturniej prowadzony przez Kammela miał lepsze wyniki, bowiem oglądało go 2,2 mln osób, a jego udział w 4+ wynosił 16,30 proc.
Wiosną w czasie nadawania programu TVP 2 przegrywała ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem pasma z udziałem 23,76 proc. była TVN, nadająca w tym czasie "Fakty", Sport", "Pogodę" i "Uwagę!". Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (22,86 proc.; "Wieczorynka", "Wiadomości"), a na trzecim - Polsat (16,77 proc.; "Wydarzenia", "Pogoda", "Sport" i "Samo życie")
Teleturniej oglądały najchętniej kobiety, osoby powyżej 45. roku życia i 16,17-latki, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym. Wpływy z reklam emitowanych przy programie wyniosły 3,62 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Telewizja Polska w maju br. rozwiązała kontrakt z Tomaszem Kammelem. Na razie nie wiadomo, czy program "Dzieciaki górą" z nowym prowadzącym znajdzie się w jesiennej ramówce TVP 2.
Widownia "Dzieciaków górą" odcinek po
odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji
teleturnieju
Profil widza "Dzieciaków górą"
Dołącz do dyskusji: Teleturniej Kammela miał wiosną mniej widzów niż jesienią