„Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki Amica (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska.

Kampania podkreśla, że nowe pralki marki Amica mają beszczotkowy silnik Logic Drive, który zapewnia cichą i bezawaryjną pracę, a ponadto są wyposażone w praktyczne programy prania, które wraz z funkcjami dodatkowymi gwarantują świetne efekty.
Akcja obejmuje reklamy display w serwisach kobiecych (m.in. wysokieobcasy.pl, kobieta.pl, zwierciadlo.pl), reklamy w wyszukiwarce Google, klip na You Tube oraz działania remarketingowe.
Kreację kampanii opracowała agencja Crafton, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Polska.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki Amica (wideo)