SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szpiedzy w Warszawie” tracili widzów z odcinka na odcinek

Historyczny miniserial TVP i BBC „Szpiedzy w Warszawie” śledziło w Jedynce średnio 2,68 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera rynku. Widownia produkcji jednak spadała z odcinka na odcinek. Wpływy z reklam wyniosły 1,52 mln zł.

Serial „Szpiedzy w Warszawie” oglądać można było w piątki o 20.30 w okresie od 11 stycznia br. do 1 lutego br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,68 mln widzów. Przełożyło się to na 16,48 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przed telewizorami zgromadził on aż 3,56 mln widzów. Potem widownia serialu cały czas spadała, a finałowy epizod oglądało już tylko 2,22 mln osób.

W paśmie nadawania czteroodcinkowego formatu TVP1 była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne (14,57 proc. udziału). Trzecia była TVN (także filmy; 13,82 proc.), a czwarta - TVP2 („Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”; 11,23 proc.).

Jednak w grupie komercyjnej Jedynka przegrała już ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. W tym ujęciu liderem była TVN, drugie miejsce zajął Polsat, a trzecie - TVP2.

Wpływy z reklam przy emisji historycznej produkcji wyniosły 1,52 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Szpiedzy w Warszawie” to rozgrywająca się w 1937 roku opowieść o agentach z Francji i Niemiec, którzy w obliczu nadciągającej wojny zostają wciągnięci w szpiegowską walkę na śmierć i życie. Scenariusz powstał na podstawie książki Alana Fursta pod tym samym tytułem. W głównych rolach wystąpili David Tennant, Janet Montgomery i Marcin Dorociński.


"Szpiedzy w Warszawie", fot. TVP


Widownia „Szpiegów w Warszawie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
11-01-2013355695021,72%14,73%
18-01-2013257545016,10%11,09%
25-01-2013231265313,69%8,55%
01-02-2013222102914,17%8,51%
Średnio:267682516,48%10,78%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP1-Szpiedzy w Warszawie267682516,48%10,78%
Polsat236582114,57%16,98%
TVN224427113,82%18,40%
TVP2182334611,23%12,13%


 

Dołącz do dyskusji: „Szpiedzy w Warszawie” tracili widzów z odcinka na odcinek

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dada
W tytule są 52 miliony! Cóż za omyłka, jakież byłyby premie… LOL
odpowiedź
User
olo
no prosze,a ja wcale nie widzialem tego, knot realizacyjny straszny
odpowiedź
User
Ola
Olo, Jak nie widziales to skad wiesz, ze knot realizacyjny?
odpowiedź