Szef marketingu globalnego oddziału Airbnb odchodzi z firmy
Jonathan Mildenhall, przez ostatnie trzy lata szef globalnego oddziału Airbnb, rozstaje się z firmą. Zakłada własną agencję doradztwa marketingowego.
Jonathan Mildenhall do Airbnb dołączył w 2014 roku. Poprzednio pracował w Coca-Coli, zajmował się tworzeniem strategii komunikacji marketingowej firmy. W Airbnb na stanowisku szefa marketingu pozostanie do 20 października, później będzie doradzał jej jako konsultant we własnej firmie. Będzie również współpracował z agencją Wieden + Kennedy, która zajmuje się globalną obsługą reklamową brandu. Na razie Airbnb nie wskazała następny Mildenhalla.
- W czasie pracy w Airbnb zbudowałem najlepszy zespół, jaki miałem w całej karierze zawodowej. Nie mógłbym być bardziej dumny z grupy marketerów, którzy pracują dla firmy na całym świecie – skomentował w oświadczeniu Jonathan Mildenhall.
Airbnb to platforma pośrednicząca w wynajmie mieszkań i domów w ponad 34 tys. miast w prawie 200 krajach na świecie. Od chwili uruchomienia serwisu w 2008, z jego usług serwisu skorzystało ponad 40 mln osób.
Według nieoficjalnych informacji, Airbnb zamierza w najbliższym czasie uruchomić nową usługę, polegająca na czasowym wynajmie ekskluzywnych rezydencji, willi i innych luksusowych lokalizacji.
Startup w zeszłym roku szukał inwestorów, chciał zwiększyć swoją wycenę do 30 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Szef marketingu globalnego oddziału Airbnb odchodzi z firmy