SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces pierwszej edycji muzycznego show Polsatu

Polsat zakończył emisję pierwszej edycji show 'jak Oni śpiewają'. Program był hitem wiosennej ramówki kanału.

Finałowe emocje muzycznego show „jak Oni śpiewają”, który wygrała aktorka Agnieszka Włodarczyk, oglądało w sobotę w Polsacie prawie 5 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Średnia oglądalność wszystkich odcinków „jak Oni śpiewają”  wyniosła 4,5 mln widzów (w grupie wszystkich widzów powyżej 4 roku życia z dostępem do telewizji). Udziały wyniosły 31,19%.

Data AMR AMR % SHR %
02-06-2007 4977556 13,83% 34,98%
26-05-2007 3708186 10,31% 30,51%
19-05-2007 3949779 10,98% 32,58%
12-05-2007 4726703 13,14% 32,99%
05-05-2007 4204654 11,69% 30,15%
28-04-2007 4244063 11,80% 32,48%
21-04-2007 3798140 10,56% 25,47%
14-04-2007 4134708 11,49% 29,81%
31-03-2007 4565689 12,69% 30,58%
24-03-2007 4598613 12,78% 28,50%
17-03-2007 4824807 13,41% 30,20%
10-03-2007 5034580 13,99% 31,43%
03-03-2007 5689616 15,81% 35,39%
średnia 4507262 12,53% 31,19%

Rekordowe były także wpływy z reklam i plansz sponsorskich. Polsat według danych cennikowych nie uwzględniających rabatów zarobił 32,4 mln zł. Największymi reklamodawcami byli: Nivea, która wydała 1,3 mln zł oraz Plus GSM - 0,98 mln zł.

TOP5 reklamodawców Wydatki Czas
NIVEA 1334190 799
PLUS GSM 978240 674
ERA GSM 567590 328
REXONA 503370 377
RADIO ZET 486425 160

Program miał najwyższą oglądalność, biorąc pod uwagę średnią oglądalność stacji konkurencyjnych w tym paśmie czasowym. Drugie miejsce zajęła TVP1 emitująca filmy fabularne. Kanał śledziło 3,57 mln widzów, dało to stacji 24,67% udziału w rynku. Trzecie miejsce z widownią na poziomie 2,47 mln osób i 17,10% udziału w rynku (serial komediowy „Niania”, ”Kryminalni”, film fabularny) przypadło telewizji TVN. Czwartą lokatę zajęła Dwójka, publiczny kanał zainteresował swoją ofertą 1,71 mln widzów (11,84% udziału).


AMR AMR% SHR%
POLSAT 4507262 12,53% 31,19%
TVP1 3566308 9,91% 24,67%
TVN 2472624 6,87% 17,10%
TVP2 1711092 4,76% 11,84%

Show „jak Oni śpiewają” przyciągnął przed telewizory głównie kobiety, które stanowiły 61,7% widowni. Widownia była w wieku 30 – 34 i powyżej 40 roku życia, pochodziła ze wsi ale także średnich i dużych miast. W profilu widowni dominują widzowie o wykształceniu podstawowym.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 79 38,32%

Kobiety 119 61,68%
Wiek 4 - 9 59 3,64%

10 - 15 95 7,48%

16 - 19 58 3,62%

20 - 24 47 4,17%

25 - 29 62 5,20%

30 - 34 103 7,84%

35 - 39 94 6,19%

40 - 44 102 6,90%

45 - 49 114 9,19%

50 - 54 128 10,58%

55 - 59 161 11,22%

60+ 133 23,97%
Wlk.miasta Wieś 103 39,59%

< 50 tys. 98 23,56%

50-100 tys. 116 10,28%

100-200 tys. 106 8,53%

> 200 tys. 88 18,05%
Zawód Top management 81 6,55%

Pracownicy szczebla średniego 88 10,64%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 98 18,84%

Emeryci 140 36,51%

Inni 79 27,47%
Wykształcenie Podstawowe 110 50,20%

Średnie 98 28,95%

Wyższe 90 9,72%

Inne 79 11,12%


"jak Oni śpiewają" to muzyczne show "na żywo" z rozmachem, w którym najpopularniejsze gwiazdy seriali stają oko w oko z największymi muzycznymi przebojami i ze sobą nawzajem. Program opiera się na brytyjskiej licencji „Soapstar Superstar”. Jesienią Polsat pokaże kolejną edycję formatu. Nie zmienią się prowadzący ani jury. Show ponownie wyprodukuje Rochstar, za reżyserię będzie odpowiadał Rinke Rooyens.

Dołącz do dyskusji: Sukces pierwszej edycji muzycznego show Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl