Śpiewające reklamy czekoladek Wawel
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa czekoladek Wawel. Akcja,której najważniejszym elementem są spoty telewizyjne, utrzymanajest w konwencji muzyczno-zabawowej.
Rozpoczęta 13 października kampania reklamuje produkowane przezWawel czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki.Stanowiące najważniejszą część akcji spoty telewizyjne pokazująbawiące się przy muzyce osoby, które wybierają przyciski z logoczekoladek, wprawiając otoczenie w taneczne rytmy. W tle lektorśpiewa natomiast: "Chcesz się bawić włącz Malagę& dorzućjeszcze Tiki Taki&. są Kasztanki jest zabawa&".
Kreacja spotu kontynuuje muzyczny sposób reklamowania czekoladekWawel stosowany w ubiegłych latach. Kampania ma odświeżyć wizerunektych trzech marek oraz zwiększyć ich świadomość wśród konsumentów,szczególnie tych młodych. Akcja obejmuje 15- i 30-sekundowe spotyemitowane w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TNVStyle, stacje satelitarno-kablowe) i radiu (RMF, PR3 i rozgłośnielokalne), promocję w prasie handlowej oraz materiały POS.
Strategię i kreację kampanii zaplanowanej do końca listopadaprzygotowała agencja EP Creative Services, a planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Śpiewające reklamy czekoladek Wawel