Selena z nowym logo i hasłem "Global experience"
Grupa Selena, producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce, wprowadza nowe logo marki Selena wraz z hasłem „Global experience”, które ma podkreślać jej obecność na ponad 70 rynkach na całym świecie.
Zmiana komunikacji korporacyjnej ma na celu zwiększenie świadomości marki Selena, tak aby była równie dobrze rozpoznawalna jak jej marki handlowe, takie jak Tytan Professional czy Artelit.
Nowe logo, które opracował zespół projektantów Seleny (propozycja została wybrana w konkursie), ma podkreślać międzynarodowy profil grupy, która blisko 70% sprzedaży generuje za granicą. Charakteryzuje je znak graficzny w formie metalicznej kuli symbolizującej globalność. Z kolei hasło „Global experience” ma komunikować, że Selena jest globalną korporacją z doświadczeniem zdobywanym na wielu różnych rynkach.
Jednocześnie odświeżony został wizerunek marki Tytan Professional. Celem wprowadzonych zmian jest unowocześnienie i poprawa czytelności logotypu, a tym samym lepsza widoczność marki na półkach sklepowych, co ma przełożyć się na mocniejszy wizerunek i większą rozpoznawalność na rynku.
Grupa Selena liczy obecnie 30 spółek, działa na 70 rynkach, ma zakłady produkcyjne na 4 kontynentach, a w 2011 roku osiągnęła obroty w wysokości 1 miliarda złotych.
Dołącz do dyskusji: Selena z nowym logo i hasłem "Global experience"