Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na czekolady Wedla
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała zorganizowany przez Cadbury Wedel przetarg na obsługę reklamową tabliczek czekoladowych Wedel.
Oprócz niej w przetargu brały udział agencje Publicis i Euro RSCG Warsaw.
„Cieszę się, że wygraliśmy ten przetarg gdyż jest to dowodem na to, że opracowana przez nas strategia komunikacyjna oraz pomysły kreatywne dotyczące tabliczek czekoladowych Wedla po raz kolejny znalazły uznanie w oczach klienta” – mówi Anna Pańczyk, Deputy Managing Director w Saatchi & Saatchi.
Szczegóły dotyczące pierwszej kampanii jaką agencja zrealizuje po wygranym przetargu nie zostały ujawnione.
Saatchi & Saatchi przygotowała wszystkie dotychczasowe kampanie tabliczek czekoladowych Wedla oprócz jednej, którą zrealizowała agencja DDB Warszawa.
Poprzednia kampania tabliczek czekoladowych Wedla prowadzona pod hasłem „Więcej przyjemności” rozpoczęła się w maju 2005 r. Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała wtedy 3 różne spoty: Czekolady Truskawkowej, Czekolady Mlecznej i Czekolady z Orzechami. Celem kampanii było wzmocnienie wizerunku marki Wedel jako czekolady dającej więcej przyjemności. Stworzona przez agencję komunikacja wyróżniała czekolady Wedel spośród czekolad innych konkurencyjnych marek.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na czekolady Wedla