Rynek reklamy online
Konferencja na Litwie
Prelegentami byli zaproszeni goście z Polski - Marek Rusiecki (Ad.net S.A.), Tomasz Cisek (Sabela Media Polska), Jacek Karolak (Starcom), Marcin Szporka (Fastbridge - Initiative Media), Marcin Pery (I-metria), Artur Zawadzki (Global eMarketing S.A.).
Na konferencji zaprezentowano rynek reklamy on-line w Polsce, omawiano planowanie i skuteczność kampanii on-line (case studies) oraz poruszano kwestie technologiczne - badania internetu (Gemius, PP, PBI, NetTrack).
"Nasi litewscy koledzy z Ad.net Baltica stają często przed wyzwaniami, które my już albo mamy za sobą, albo własnie stawiamy im czoło. Aby nie wyważali otwartych drzwi - chętnie dzielimy się z nimi naszymi doświadczeniami. Pełnymi garściami czerpiąc wzorce z zachodnich rozwiązań w reklamie on-line, czujemy się niejako zobowiązani do przekazywania ich dalej. Specyfika tamtejszego rynku jest z drugiej strony nieco inna (penetracja, technologia, aspekty prawne, aktywność reklamodawców w branżach u nas mniej obecnych on-line) - także i dla nas rozwiązania przyjmowane na tamtym rynku są interesującym materiałem do analiz." - Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
Inne
Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy online