Rusza noworoczna kampania Grupy Nordea (wideo)
W telewizji rozpoczyna się świąteczno-noworoczna kampania reklamowa Grupy Nordea. Akcja podkreśla pozytywny wizerunek firm wchodzących w jej skład.
W świąteczno-noworocznej kampanii Grupy Nordea wykorzystywany jest zmodyfikowany spot emitowany wcześniej w jej wiosennej akcji reklamowej. Przekaz oparty na motywach przyjaźni, rodzinnej atmosfery, bezpieczeństwa i zaufania ma budować pozytywne więzi emocjonalne odbiorców z poszczególnymi firmami wchodzącymi jej skład: Nordea Bankiem Polska, Nordea Polska Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie i Nordea Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym. W akcji wykorzystywany jest wizerunek Tony’ego Hyyryläinena, znanego z programu „Europa da się lubić” ambasadora reklamowego Grupy Nordea. Kampania jest skierowana do mieszkańców dużych miast.
W ramach akcji 30- i 60-sekundowa wersja spotu będzie emitowana od 25 grudnia – w stacjach ogólnopolskich (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat) oraz tematycznych (TVN24 i kanały z pakietu Atmedia, m.in. National Geographic, AXN, Ale Kino i Kino Polska). Modyfikację reklam przygotowała krakowska agencja Hand Made, wyprodukowała je firma Papaya, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Rusza noworoczna kampania Grupy Nordea (wideo)