Rusza kanał telewizyjny Family Sport (wideo)
W poniedziałek 11 marca br. oficjalnie rozpocznie nadawanie kanał Family Sport, poświęcony aktywnemu trybowi spędzania czasu. Stacja zadebiutuje w ofercie operatora telewizyjnego Jambox. Jej nadawcą jest bielska spółka R.D.F.
Kanał skierowany będzie dla całej rodziny. W ofercie Family Sport znajdzie się około 20 autorskich magazynów jak m.in. „Slajd show”, „Bajkał”, „Largo i przyjaciele”, „Pogromczynie maszyn”, „Motorem w Himalaje”, „Prof. Tom Anatom”, „Z Rafinerią w Kirgistanie”, „Technosport”, „4 żywioły”, „Tai Chi Chuan”, „Zobacz!”, „Gość Family Sport”, „Arnold i Karolina”, „Ekspedycja motocyklowa”, „Klub Family Sport” i „W poszukiwaniu dobrych stron”. Znaną twarzą na antenie stacji będzie Olimipa Ajakaiye , w przeszłości związana z TVN i TVP2, która poprowadzi „Klub Family Sport”. - Żadnych zakupów zagranicznych nie przewidujemy - mówi nam Przemysław Petryszyn, prezes i właściciel RDF Broadcasting.
Family Sport początkowo pojawi się w ofercie operatorów kablowych. Pierwszym z nich jest Jambox, gdzie od poniedziałku 11 marca br. stacja będzie dostępna w pakiecie wielotematycznym. Prowadzone są też rozmowy z największymi operatorami. Docelowo Family Sport ma trafić też na satelitę. Dystrybucją stacji zajmuje się firma TV Pasja, a kanał oferowany jest operatorem w jakości SD i HD.
- Jesteśmy przygotowani do procesu sprzedaży reklam. Mimo początkowo niskiego zasięgu są podmioty zainteresowane ich umieszczaniem - deklaruje Petryszyn. Chodzi np. o pensjonaty czy organizatorów wypraw. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy reklamy mogą trafić na antenę.
Nadawca wszystkie programy produkuje samodzielnie. Z kanałem współpracuje około 40 - 60 osób współpracuje, a 20 osób stanowi stały zespół. Petryszyn nie ujawnia kosztów uruchomienia stacji.
Spółka R.D.F. Broadcasting z Bielska-Białej zajmuje się produkcją i nadawaniem telewizyjnym. Jest powiązana ze studiem rysunkowym RDF.
Dołącz do dyskusji: Rusza kanał telewizyjny Family Sport (wideo)