„Rodzinka.pl” straciła 860 tys. widzów. 17 mln zł z reklam
Emitowana w piątki trzecia seria komediowej „Rodzinki.pl” miała o 860 tys. widzów mniej niż druga seria nadawana rok temu w środy. W paśmie emisji serialu TVP2 zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17 mln zł.
Średnia oglądalność trzeciej serii „Rodzinki.pl” (emitowanej w okresie od 7 września do 30 listopada br.) wyniosła 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 15,08 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 17,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. serial na antenie TVP2 oglądać można było w piątki o godz. 20.45 i 21.10.
Trzeci sezon „Rodzinki.pl” oglądało aż o 860 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej drugą serię, której oglądalność wyniosła 3,10 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 20,55 proc. i 24,15 proc. Wtedy serial był emitowany jednak w środy o godz. 20.40 i 21.05 (więcej na ten temat).
W czasie emisji produkcji Dwójka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem był Polsat, nadający „Tylko taniec. Got to dance” oraz filmy fabularne, co dało mu 16,21 proc. udziału. Z kolei za TVP2 znalazły się: TVP1 (filmy fabularne; 14,94 proc.) oraz TVN (również filmy; 14,05 proc.). Natomiast śród widzów w grupie komercyjnej TVP2 także zajęła drugie miejsce, ale wyprzedzała ją jednak telewizja TVN, a nie Polsat.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2411430 | 16,21% | 16,86% |
TVP2-Rodzinka.pl | 2243238 | 15,08% | 17,40% |
TVP1 | 2222751 | 14,94% | 13,41% |
TVN | 2090485 | 14,05% | 18,33% |
Wpływy reklamowe przy emisji „Rodzinki.pl 3” wyniosły 17 mln zł. Rok temu były one wyższe i uplasowały się na poziomie 24,3 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W listopadzie br. ruszyły zdjęcia do czwartej serii „Rodzinki.pl”. Widzowie zobaczą ją wiosną 2013 roku.
Rodzinka.pl, fot. TVP
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 860 tys. widzów. 17 mln zł z reklam