Reklamy dla Polsatu
W I połowie 2002 największe wpływy z reklam uzyskał Polsat, choć mniejsze niż w analogicznym okresie 2001. TVN zwyżka o 40%
Jak wynika z danych AGB Polska za pierwsze półrocze 2001, największe wpływy z reklamy na rynku telewizyjnym uzyskał Polsat. Stacja Solorza zarobiła 853,1 mln zł. Kolejne miejsca zajęły:
TVP1 798 432 850
TVN 734 121 280
TVP2 462 424 095
TV4 126 717 775
RTL7/TVN7 52 209 635
TVPReg/TVP3 24 485 920
TN/TVPULS 16 676 640
Tele5 12 539 450
C+ 1 058 198
W porównaniu z analogicznym okresem 2001 nawięcej straciła TVP 1 ( ok. 40 mln zł) a największy wzrost zanotował TVN, który zarobił o prawie 40% więcej.
POLSAT 863 505 585
TVP1 838 762 450
TVP2 434 454 275
TVN 556 513 245
TV4 187 133 940
RTL7/TVN7 74 030 333
TN/TVPULS 7 412 570
TVPReg/TVP3 7 286 630
C+ 3 594 500
( dane AGB Polska na podstawie oficjalnych cenników, bez uwzględniania rabatów)
W pierwszym półroczu 2002 zmieniła się kolejność stacji pod względem udziału w rynku telewizyjnym. Polsat spadł na trzecie miejsce a bezapelacyjnym liderem jest wciąż TVP 1.
TVP1 25.1 %
TVP2 19.9 %
Polsat 19.1 %
TVN 14.0 %
TV4 3.6 %
TVPReg/TVP3 3.1 %
RTL7/TVN7 2.5 %
TN/TVPULS 1.3 %
Udziały oglądalności w rynku telewizyjnym - 2001 I polowa roku
TVP1 24.4 %
Polsat 23.9 %
TVP2 19.2 %
TVN 13.8 %
TV4 3.6 %
RTL7/TVN7 2.6 %
TVPReg/TVP3 2.4 %
TN/TVPULS 0.3 %
Dołącz do dyskusji: Reklamy dla Polsatu