SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama dźwignią lisa

Reklama przeglądarki Firefox w dzienniku New York Times, opłacona z datków fanów nowego programu zaowocowała czym miała zaowocować – zwiększoną liczbą pobrań programu

Reklama opublikowana w zeszły czwartek pomogła alternatywnemu do produktu Microsoftu programowi zdobyć większe zainteresowanie. W reklamie umieszczono nazwiska wszystkich tych, którzy przyczynili się do opłacenia kosztów reklamy, informuje pclab.

W dni weekendowe, zaraz po opublikowaniu reklamówki, liczba pobrań skoczyła do 200 tys. dziennie (to, jak twierdzą przedstawiciele Mozilli, prawdopodobnie najlepszy weekend Firefoxa od czasu pierwszej soboty i niedzieli po premierze finalnej wersji przeglądarki).

Mozilla sądzi, że obecnie internauci pobrali ponad 12 mln kopii programu. Ostatnie badania firm monitorujących sieć, np. amerykańskiej WebSideStory czy holenderskiej OneStat.com pokazują, że „lis” może kontrolować teraz około 4-5 proc. rynku przeglądarek. 

pclab.pl

Dołącz do dyskusji: Reklama dźwignią lisa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl