Reaktywacja tygodnika Tina
Tygodnik Tina począwszy od numeru 21 zmienia format i layout
Okładka nowej Tiny wyróżnia się przejrzystym i czytelnym layoutem oraz flyerem z przepisami kulinarnymi - informuje Bauer.
Nowa Tina ukazywać się będzie w trzech wersjach:
Nakład pierwszego numeru: 650 tys. egzemplarzy Planowana sprzedaż docelowa: ok. 350 tys.
Wejście nowej Tin wsparte będzie intensywną kampanią promocyjna, obejmującą:
Do końca roku na promocję nowej Tiny wydawca przeznacza sumę ok. 10 milionów złotych.
Kreację przygotowała firma Eskadra, za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.
Badania focusowe wykazały, że "Nowa Tina" spotyka się ze 100% akceptacją Czytelniczek. Wszystkie przebadane kobiety, wśród nich również te nie czytające dotąd "Tiny", wskazały nową formułę tego czasopisma jako najbardziej atrakcyjną. Szczególną uwagę zwróciły na duży format, atrakcyjną oprawę graficzną, chwaliły też wszechstronne i kompetentne porady, przyjazną strukturę oraz przejrzystość i czytelność pisma - informuje Bauer.
Bauer
Dołącz do dyskusji: Reaktywacja tygodnika Tina