RdC podwoiło udział w rynku
Źródło RadioTrack SMG/KRC
Analizując wyniki badań można stwierdzić, że przyjęta pół roku temu nowa koncepcja programowa RDC była słuszna. Radio publiczne, jakim jest RDC może spełniać swoją misję publiczną jednocześnie tworzyć dobry program, który jest interesujących i przyjazny dla słuchaczy.
Celem zmian programowych było wypracowanie takiej formuły, która łączyłaby zadania rozgłośni publicznej z atrakcyjną formą przekazu. Bardzo wyraźny wzrost średniego czasu słuchania RDC pokazuje, że taką formułę udało się znaleźć. Sformatowanie muzyki pod wybraną grupę docelową (35-45) spowodowało, że program stał się spójny. Dzięki temu słuchacze coraz częściej wybierają RDC i słuchają go zdecydowanie dłużej. Jednocześnie jak pokazuje badanie RadioTrack RDC nie straciło swoich wiernych słuchaczy - informuje nadawca.
Inne
Dołącz do dyskusji: RdC podwoiło udział w rynku