Radio Kolor podbija warszawskie kina
Nowa reklama promująca kobiecą częstotliwość
"Jesteśmy bardzo dumni z naszej nowej reklamy dlatego, że jej forma nawiązuje do zainteresowań i stylu życia naszych słuchaczek. - mówi Dyrektor Programowa Radia Kolor 103fm, Aneta Wrona.
Coraz więcej kobiet pracuje, panie są niezależne, spragnione nowości, chcą czegoś, z czym mogłyby się utożsamiać".
Motywem przewodnim spotu jest historia jednego dnia z życia kobiety, której towarzyszy mężczyzna. Jest on animowany i utrzymany w konwencji lat 60-tych.
"Bardzo zależy nam na słuchaczkach, kobietach nowoczesnych i niezależnych, ale nie chcielibyśmy zniechęcić ich partnerów, którzy są dla nas równie ważni". - mówi Dyrektor Generalna Radia Kolor 103 fm, Elżbieta Obrębska Od maja tego roku odnotowujemy ciągły wzrost słuchalności. W naszej grupie docelowej wyniósł on ponad 400 % .
Inne
Dołącz do dyskusji: Radio Kolor podbija warszawskie kina