SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przyjaciółka obroniła pozycję lidera

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w październiku sprzedaż ogółem w wysokości 341 306 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 25,5 procentowy spadek w porównaniu analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 18 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 30 proc. a na czwartym  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 20 proc.

 

październik

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 643420 341306 737378 463733
Tina 518187 327490 762896 401769
Pani Domu 612109 303654 794773 437484
Naj 549445 263785 707313 335021

 

2006

październik wrzesień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 643420 341306 582650 331048
Tina 518187 327490 499559 299154
Pani Domu 612109 303654 622385 318465
Naj 549445 263785 543659 295369

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka obroniła pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl