„Profesjonaliści” reklamują Konto z Podwyżką w BGŻ (wideo)
Rozpoczyna się kampania reklamowa Konta z Podwyżką w Banku BGŻ. Akcję – pokazującą niezbyt fachowych pracowników – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa Konta z Podwyżką w Banku BGŻ podkreśla, że w ramach tej oferty można uzyskać premię do 600 zł rocznie. Pomysł kreatywny kampanii opiera się na humorystycznym pokazywaniu ludzki, którzy nie przykładają się w pracy do swoich obowiązków. Poszczególne reklamy zaznaczają jednak, że takie osoby również mogą liczyć na podwyżkę, jeśli otworzą konto w Banku BGŻ. W ramach kampanii na YouTubie ruszył konkurs „Podwyżka na bank”, w którym autorzy najlepszych filmików prezentujących jej główną koncepcję otrzymają nagrody pieniężne.
Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN 7, TVP Info, kanały Discovery, kanały tematyczne TVN i TVP), internet (WP.pl, Onet.pl, Nk.pl, sieć Google AdSense), prasę, radio (rozgłośnie lokalne) oraz outdoor (m.in. nośniki na autobusach).
Kreację kampanii – zaplanowanej do 19 grudnia – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: „Profesjonaliści” reklamują Konto z Podwyżką w BGŻ (wideo)