Paryż z nową identyfikacją jako kandydat na gospodarza igrzysk olimpijskich 2024 (wideo)
Ruszyła kampania marketingowa, która ma na celu pokazanie Paryża jako idealnego gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. Autorem identyfikacji "Paris 2024" jest agencja Dragon Rouge.
Logo, które będzie towarzyszyło kampanii Paryża, po raz pierwszy zostało pokazane we wtorek 9 lutego br. o godz. 20:24 na Łuku Triumfalnym. Znajdzie się ono na flagach i ozdobach ulicznych w całym mieście, ze szczególnym uwzględnieniem Pól Elizejskich.
Znak zawiera liczbę 24, która wizualnie przedstawia Wieżę Eiffla, a jednocześnie nawiązuje do daty zarówno nadchodzących igrzysk, jak i ostatnich, jakie miały miejsce w Paryżu w 1924 roku.
Obok Paryża, do organizacji letnich Igrzysk Olimpijskich w 2024 roku kandydują Los Angeles, Rzym, Budapeszt i Hamburg. Decyzja o wyborze miasta gospodarza zapadnie podczas 130. sesji gremium Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego w 2017 roku w stolicy Peru - Limie.
Dołącz do dyskusji: Paryż z nową identyfikacją jako kandydat na gospodarza igrzysk olimpijskich 2024 (wideo)