„Paradoks”, „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa” w kampanii TVP
Nowe seriale TVP1 „Siła wyższa” i „Wszystko przed nami” oraz debiutujący w TVP2 „Paradoks” promowane są w ramach kampanii reklamowej jesiennej ramówki Telewizji Polskiej.
Działania promocyjne dla „Siły wyższej” i „Wszystko przed nami” obejmują prasę (tv guide'y, „Wprost”), radio (Polskie Radio, Radio ZET) oraz internet (Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl i o2.pl). Ten drugi serial promowany będzie także z wykorzystaniem outdooru (backlighty i frontlighty). Z kolei „Paradoks” wspierać będą działania w prasie, w internecie i na outdoorze.
Kampania ruszyła 20 sierpnia br., ale będzie realizowane rotacyjnie - obecnie promowana jest „Siła wyższa”, potem „Paradoks”, a na końcu „Wszystko przed nami”, które w TVP1 debiutuje dopiero w drugiej połowie września br.
Wcześniej (od początku sierpnia br.) TVP prowadziła wspólne działania dla wszystkich najważniejszych seriali pod hasłem „Serialowa liga mistrzów”, obejmujące prasę i outdoor.
Kreację do kampanii „Paradoksu” i „Siły wyższej” przygotowało biuro marketingu TVP, zaś do kampanii „Wszystko przed nami” - Artrama (producent serialu). Planowaniem mediów zajmował się dom mediowy Maxus-Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Paradoks”, „Wszystko przed nami” i „Siła wyższa” w kampanii TVP