P&G wprowadza Tide Cleaners - "pranie na żądanie"
Tide Cleaners to nowa usługa koncernu Procter & Gamble (P&G). Za pomocą aplikacji mobilnej klienci mogą robić i odbierać pranie w specjalnych punktach czynnych całą dobę.
Procter & Gamble postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, którzy różnych powodów nie mają czasu albo możliwości zrobić w domu samodzielnie prania.
Tide Cleaners to aplikacja połączona z siecią punktów, w których "na żądanie" pierze się rzeczy. Mechanizm działa w przybliżeniu tak jak poczta - najpierw wkładamy do "skrzynki pocztowej" swoje ubrania, ręczniki czy pościel do wyprania. Kiedy jest zapełniona, po rzeczy przyjeżdża auto, które zawozi je do pralni. Czyste i wyprasowane rzeczy z powrotem wracają do punktu, gdzie zostały nadane.
Całość obsługiwana jest przez aplikację, która na bieżąco pokazuje postęp prania i informuje, kiedy jest gotowe do odbioru. Klienci mogą w niej nadać też instrukcje dotyczące sposobu prania ich rzeczy.
Na razie P&G obsługuje 125 punktów "prania na żądanie" w 22 stanach USA. Są czynne 24 godziny 7 dni w tygodniu. W 2020 roku koncern chce mieć sieć 2 tysięcy lokalizacji.
Grupą docelową Tide Cleaners są studenci, mieszkańcy wielkich metropolii oraz rodziny z przedmieść. Punkty mają też powstawać na terenie kampusów uniwersytetów.
Dołącz do dyskusji: P&G wprowadza Tide Cleaners - "pranie na żądanie"