Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie
Ruszyła kampania reklamowa nowej marki elektrolitów Oryal z portfolio USP Zdrowie. Działania przygotowała FCB Bridge2Fun we współpracy z Selfish3 i Badi Badi.
Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. 30-sekundowa reklama zapowiada, że Oryal "zasila mięśnie i mózg".
Autorami konceptu są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, pracujący jako team kreatywny.
- W naszej idei wykorzystaliśmy trend z YouTuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.
Suplement diety Oryal sprzedawany jest w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max. Produkt ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki).
Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.
Dołącz do dyskusji: Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie