Orange reklamuje nowe taryfy
Pod hasłem "W porządku łatwiej się odnaleźć" PTK Centertel rozpoczął główną cześć kampanii reklamowej dwóch nowych taryf sieci Orange. Działania promocyjne ofert "Abonament" i "Mix" obejmują telewizję, radio, prasę, internet i outdoor.
Wprowadzeniu przez PTK Centertel nowych taryf w sieci Orange: "Abonamentu" i "Mixu", umożliwiających klientom wybór usług, z których będą korzystać bezpłatnie przez cały czas trwania umowy, towarzyszyła od 14 do 22 czerwca kampania teaserowa obejmująca 5-sekundowe spoty i plakaty outdoorowe. Teraz natomiast pod hasłem "W porządku łatwiej się odnaleźć" rozpoczyna się zasadnicza część działań reklamowych.
W jej ramach spoty promujące nowe taryfy są emitowane w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV 4, Discovery, Animal Planet) i radiu (PR Program 3, Zet, RMF FM, rozgłośnie lokalne). Ponadto reklamy pojawiają się w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Super Express", gazety regionalne, tygodniki, miesięczniki) oraz internecie (m.in. gazeta.pl, wp.pl). Kampania obejmuje również outdoor (m.in. siatki wielkoformatowe i autobusy) oraz promocję w centrach handlowych.
Kreację trwającej do końca lipca kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Orange reklamuje nowe taryfy