Okocim - nowa marka
Kanałem komunikacyjnym jest "spontaniczne rekomendacje znawców dobrego okocimskiego piwa"
Okocim zastąpił na sklepowych półkach Okocim Jasne Pełne. Jego smak oparty jest na sprawdzonej, oryginalnej okocimskiej recepturze. Piwo zawiera 12,5% ekstraktu i 5,8% alkoholu. Dostępne jest w butelce zwrotnej i puszce o pojemności 500 ml, a stylistyka opakowania nadaje marce wyrazisty charakter i zdecydowanie wyróżnia ją spośród innych piwnych produktów. Nowa, atrakcyjna szata graficzna z pewnością zachęci konsumentów do sięgnięcia po nowy OKOCIM.
W swoim założeniu jest to piwo dla wybranych, dla koneserów. Jego wprowadzenie oparte jest na nieformalnej komunikacji - "famie", która nie ma nic wspólnego z komercyjnym przesytem reklamowym. Przy launchu tego produktu stawiamy na rekomendacje samych konsumentów podawane z ust do ust - to najskuteczniejsza "reklama" - mówi Arkadiusz Dobosz, senior brand manager w Carlsberg Okocim S.A.
Inne
Dołącz do dyskusji: Okocim - nowa marka