Obniżka cenowa Eski
Pierwsza w historii Eski tak duża obnizka cenowa
"Chcemy kontynuować naszą politykę ale sytuacja rynkowa wymusiła na nas radykalne kroki" - mówi Piotr Szymkowiak, odpowiedzialny za sprzedaż agencyjną w T&SMH. Cennik promocyjny został oparty o ceny netto, od których nie są przyznawane dodatkowe upusty czy premie. Ceny zostały w nim skalkulowane na wyjątkowo preferencyjnych warunkach, tak aby przekonać klientów do inwestycji w sieć Radia ESKA i GOLD FM w warunkach ograniczonego ryzyka. "Szczególnie teraz podczas letniego schłodzenia koniunktury wychodzimy naprzeciw klientom poszukującym efektywnych kosztowo rozwiązań. Chcemy dotrzeć z ofertą zarówno do klientów bezpośrednich zainteresowanych reklamą ogólnopolską jak i domów mediowych. Jesteśmy przekonani, że w wyniku analizy "post buy" klienci przekonają się o sile sieci stacji lokalnych i sami będą dążyli do przełamania stereotypów ciążących nad rynkiem radiowym" - mówi Szymkowiak.
zasięg dzienny | udział w rynku | |
Radio RMF FM | 37,98% | 28,92% |
Radio ZET | 33,11% | 23,96% |
ZPR [23] | 9,28% | 6,28% |
Polskie Radio Program 1 | 8,21% | 5,55% |
Polskie Radio Program 3 | 6,91% | 5,17% |
AGORA [26] | 7,69% | 4,93% |
Ad Point [9] | 2,96% | 2,06% |
Plus [20] | 3,19% | 1,92% |
Radio WAWA | 2,50% | 1,62% |
Radio Maryja | 1,78% | 1,00% |
RADIOSTACJA | 1,22% | 0,78% |
Multimedia [5] | 1,14% | 0,62% |
Polskie Radio Program 2 | 0,66% | 0,33% |
GOLD FM [2] | 0,35% | 0,25% |
Polskie Radio Bis | 0,31% | 0,10% |
źródło: | SMG/KRC, Radio Track | |
fala: | IV-VI'03 | |
grupa celowa: | wiek w latach 15-44 | |
wielkośc próby: | 14 268 przypadków | |
godziny słuchania: | cały dzień | |
dni słuchania: | cały tydzień | |
miejsce słuchania: | wszystkie |
Eska
Dołącz do dyskusji: Obniżka cenowa Eski