SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy "Motor"

23 sierpnia ukazał się nowa wersja tygodnika "Motor"

Od dzisiaj w sprzedaży dostępny jest odmieniony tygodnik "Motor". Najważniejsza zmiana to cena. Nowy Motor ukazuje się w promocyjnej cenie 1 złoty (wcześniej 2,70zł) i w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy. Wydawca zakłada początkową sprzedaż w wysokości około 100-110 tysięcy.

Zmienia się także zawartość merytoryczna i szata graficzna, gdzie nowy layout został opracowany przez Dorotę Kaletę (dyrektor kreatywny).

Wejście nowego Motoru będzie wsparte intensywną kampanią promocyjną obejmującą tytuły Wydawnictwa Bauer, telewizję (TVP, Polsat, TVN, TVN TURBO), radio (RMF) oraz punkty sprzedaży. Kreację opracowała agencja Happy Hours, za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA.

Motor jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat. Cena pierwszego numeru Motoru wynosiła - 1 złoty.

Motor informuje o premierach nowych modeli, przeprowadza testy porównawcze aut dostępnych na polskim rynku, pisze także o samochodowych fascynacjach. Jednocześnie jednak ułatwia czytelnikowi poruszanie się w świecie motoryzacji: informuje o dostępnych kredytach, ofertach firm ubezpieczeniowych, zmianach przepisów ruchu drogowego. Doradza, jak naprawiać drobne usterki, gdzie kupować samochody używane. Wszystkie materiały zamieszczane w Motorze będą robione w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Nowy "Motor"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl