Nowy magazyn sportów motorowych
Na rynku ukazał się miesięcznik "Speed" - pismo poświęcone ekstremalnym sportom motorowym uprawianym w terenie. Wydawcą magazynu jest powstała kilka miesięcy temu spółka Camelleon.
Struktura numeru "Speeda" składa się z czterech części: enduro, quady, żużel i extreme. W piśmie znaleźć można m.in. relacje z imprez i wyścigów, zdjęcia, wywiady czy terminarze zawodów. Pierwsze wydanie liczy 100 stron, kolejne mają być grubsze.
Redaktorem naczelnym "Speeda" jest dziennikarz motoryzacyjny Krzysztof Hipsz, współtwórca "Świata Motocykli", były redaktor naczelny "Cinemy" oraz "Golf & Life". Dotychczas współpracował on także m.in. z "Rzeczpospolitą", "Dziennikiem", "Truck", "Echem Dnia", Tok FM, Polskim Radiem i TVP.
Dyrektorem artystycznym pisma został Daniel Łyżwiński, związany wcześniej z miesięcznikiem "Gentleman". Z magazynem współpracować będą różni dziennikarze zajmujący się motoryzacją - do pierwszego numeru teksty napisali m.in. Dariusz Ostafiński z "Przeglądu Sportowego" oraz Robert Noga z Radia Rzeszów.
"Speed" kosztuje 9,70 zł. Pierwszy numer ukazał się w nakładzie wynoszącym 20 tys. egz. Sieć dystrybucyjna pisma obejmuje m.in. salony prasowe Ruch-u, sieć EMPiK oraz stacje benzynowe.
Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa (spoty na kanałach Extreme Sports Channel i Travel Channel, bannery na portalach scigacz.pl i motogen.pl). "Speed" promowany będzie także za pomocą konkursów w Antyradiu. Działania promocyjne wydawca przygotował we własnym zakresie.
Wydające pismo wydawnictwo Camelleon stworzone zostało przez Elżbietę Orbach, byłą wydawcę magazynu "Gentleman" i Dominikę Pawelec, która również pracowała w tym miesięczniku. Równolegle ze "Speedem" spółka ta wprowadziła na rynek także kwartalnik "Marmolade" (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn sportów motorowych