Nowy Adres promuje swoje targi mieszkań
Pod hasłem "Otwórz się na mieszkanie w swoim mieście” wystartowała kampania reklamowa spółki Nowy Adres - organizatora Targów Mieszkań i Domów. Akcję przygotowały dział wewnętrzny marketera, Peppermint i agencja reklamowa Hey You.

Kampania zachęca do wzięcia udziału w jesiennej edycji Targów Mieszkań i Domów. Impreza odbędzie się w kilku polskich miastach - Poznaniu, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Krakowie i Łodzi. Plakaty komunikujące wydarzenie pokazują charakterystyczne punkty wymienionych miast - Farę Poznańską, Ratusz Głównego Miasta w Gdańsku, łódzki zabytkowy Ratusz Miejski, krakowski Kościół Mariacki, warszawski Pałac Kultury i Nauki czy Uniwersytet Wrocławski.
Akcja pojawi się na billboardach, w przestrzeni oraz komunikacji miejskiej, a także w radiu i kanałach digital.
Lokalne plakaty zaprojektowała agencja Peppermint. Za aktywację konsumencką i działania w kanale digital odpowiada Agencja Reklamowa Hey You! Zaś planowanie, zakup mediów i komunikacja PR należały do obowiązków wewnętrznego działu marketingu Nowego Adresu.
Koncept wizualny z kluczami towarzyszyć będzie również wiosennej edycji Targów Mieszkań i Domów 2019.
Dołącz do dyskusji: Nowy Adres promuje swoje targi mieszkań
Od pół roku mówią, że prowadzone jest wznowione śledztwo. Mniej więcej ze skutkiem takim, że zalinkowany artykuł przestał być widoczny w wyszukiwarce google i tyle. Zanosi się, że jak od 23 lat sprawa będzie tak czy inaczej wykolejona i zamieciona.