SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowość dla dziennikarzy w internecie

Pierwsze internetowe biuro prasowe branży motoryzacyjnej

Firma Moto T@rget udostępniła w internecie wirtualne biuro PR połączone z agencją informacyjną dla dziennikarzy specjalizujących się w tematyce motoryzacyjnej. To nowość w polskim świecie public relations. Po raz pierwszy jedna branża zyskuje nowoczesne wielokanałowe narzędzie kontaktu mediów i przedstawicieli firm.

Jego zadaniem jest zwiększenie skuteczności komunikatów oraz poszerzanie grupy publicystów systematycznie korzystystających z najnowszych i archiwalnych materiałów w publikacjach prasowych.

- Opinie pierwszych użytkowników serwisu potwierdzają zapotrzebowanie na tego typu narzędzie dostępne z każdego terminala. Doświadczenia zdobyte w ciągu ostatnich lat redagowania popularnego magazynu motoryzacyjnego i współpracy z liczną grupą partnerów z sektora motoryzacyjnego dały nam wiedzę o przyzwyczajeniach dziennikarzy i specyfice pracy działów public relations. Wiemy, że jedni i drudzy pracują często poza biurem. Niezależnie od miejsca, w którym znajdzie się zarejestrowany gość serwisu, zawsze może kontrolować archiwa tekstów, galerie zdjęć oraz prezentacji audiowizualnych. Może pobierać fotografie w wysokiej rozdzielczości dla potrzeb publikacji prasowych. Klient może także spoza biura edytować komunikaty oraz zlecać ich publikację i korzystać z kalendarzy on-line - mówi nam Robert Szczerbaniak.

mototarget.pl

Dołącz do dyskusji: Nowość dla dziennikarzy w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl