Nowi klienci agencji PRIMUM Public Relations
Agencja PRIMUM Public Relations wygrała przetargi na obsługę PR dla kilku nowych klientów
Agencja PRIMUM Public Relations wygrała przetargi na obsługę PR dla kilku nowych klientów. Wprowadza na polski rynek markę i firmę odzieżową Hennes & Mauritz (H&M). H&M posiada 849 oddziałów w 16 krajach europejskich oraz w USA i jest zarazem największą w Europie siecią salonów odzieżowych. Na 2003 rok H&M planuje otwarcie w Polsce pięciu sklepów i związane z tym działania typu media relations i event communications. Pierwszy sklep H&M został otwarty 28 marca 2003 w centrum handlowym Wola Park w Warszawie. Na powierzchni 1240 metrów kwadratowych znalazła się moda dla pań, dziewcząt oraz dzieci. Kolejnym klientem PRIMUM został Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dla którego agencja przygotowuje cykl seminariów i konferencji. Najbliższym projektem będzie konferencja organizowana 8 kwietnia w Warszawie pod hasłem: "Narzędzia ochrony konsumentów: konkurencja, informacja, reprezentacja" z udziałem honorowych gości z Niemiec.
PRIMUM PR posiada silny dział healthcare PR, od wielu już lat prowadzący projekty i programy medyczne. Najnowszym klientem agencji z tej branży jest firma ZDROVIT, dla której poprowadzone zostaną działania media relations m.in. związane z nowym preparatem wspomagającym odchudzanie. PRIMUM PR rozpoczęła także działania PR produktowego dla dwóch luksusowych marek z najwyższej półki: Montblanc i S.T. Dupont.
Agencja PRIMUM Public Relations jest jedną z najstarszych polskich agencji w przyszłym roku obchodzić będzie 10-lecie działalności.
Dołącz do dyskusji: Nowi klienci agencji PRIMUM Public Relations