Nowe Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM
Polkomtel S.A., operator sieci Plus GSM uruchomi 1 października 2002 r. w Łodzi pierwsze zlokalizowane poza Warszawą Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta (Call Center). Pionierskie wśród operatorów telefonii komórkowej rozwiązanie ma na celu optymalizację procesu obsługi abonentów sieci oraz wsparcie rozwoju regionu.
"Prace koncepcyjne nad rozwojem struktury Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM rozpoczęliśmy w połowie 2001 r - powiedział Jarosław Pachowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. Rozważaliśmy kilka wariantów rozwoju Biura Obsługi Klienta. Po przeprowadzeniu licznych symulacji znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy możliwość lepszej obsługi naszych klientów z realizacją bardzo ważnych celów społecznych. Dzięki nowej inwestycji Polkomtel S.A., już od 2 września br. zatrudnionych zostanie około 30 bezrobotnych absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic, a docelowo w nowo powstałym Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta pracę znajdzie 150 osób, w tym też osoby niepełnosprawne ruchowo".
Sieć Plus GSM, której operatorem jest Polkomtel S.A. działa od 1 października 1996 r. Obecnie z jej usług korzysta ponad 3,8 mln użytkowników i dostępna jest dla 99 % mieszkańców Polski, zamieszkujących 97 % terytorium naszego kraju.
Dołącz do dyskusji: Nowe Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM