Nowe Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM
"Prace koncepcyjne nad rozwojem struktury Centrów Telefonicznej Obsługi Klienta sieci Plus GSM rozpoczęliśmy w połowie 2001 r - powiedział Jarosław Pachowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny Polkomtel S.A. Rozważaliśmy kilka wariantów rozwoju Biura Obsługi Klienta. Po przeprowadzeniu licznych symulacji znaleźliśmy rozwiązanie, które łączy możliwość lepszej obsługi naszych klientów z realizacją bardzo ważnych celów społecznych. Dzięki nowej inwestycji Polkomtel S.A., już od 2 września br. zatrudnionych zostanie około 30 bezrobotnych absolwentów szkół wyższych z terenu Łodzi i okolic, a docelowo w nowo powstałym Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta pracę znajdzie 150 osób, w tym też osoby niepełnosprawne ruchowo".
Sieć Plus GSM, której operatorem jest Polkomtel S.A. działa od 1 października 1996 r. Obecnie z jej usług korzysta ponad 3,8 mln użytkowników i dostępna jest dla 99 % mieszkańców Polski, zamieszkujących 97 % terytorium naszego kraju.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowe Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta Plus GSM