Nowa oferta reklamowa
Firma A'PROPOS oferuje nowy nośnik reklamowy: "okładki na bilety PKP Intercity"
Pierwszym klientem A'PROPOS jest TP S.A. Kampania ogólnopolska rozpoczęła się 01 października o potrwa do końca miesiąca. W tym czasie wydanych zostanie co najmniej 500 000 egz. okładek, a przekaz dotrze do co najmniej 800 000 pasażerów kolei. Liczba ta to 100% biletów PKP Intercity. Agencja Media Direction za pośrednictwem, której zrealizowano kampanię, zapowiada chęci przeprowadzenia w przyszłości kampanii z udziałem tego nośnika.
Począwszy od października okładki będą drukowane już co miesiąc stanowiąc stały element biletów IC. Oferta reklamowa, klasyfikowana jako Media Inne, dociera przede wszystkim do średniego i małego bizness'u w Polsce. Natomiast w miesiącach wakacyjnych także do osób turystycznie korzystających z usług Intercity.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta reklamowa